SERVICES

Employee communication support "Thank you" for casual communication

Thanks Connect

Thanks Connect

Visualize "Thank you"

By visualizing communication between employees from the SNS already used in the company, we support communication that is difficult to see by telework.

Visualize connections between employees

従業員の社内SNSへの投稿に『いいね!』した閲覧者からの反応を可視化することで活発なコミュニケーションが生まれます。
アイディア投稿や事例紹介、連絡事項などの業務用からランチ情報や社内報などカジュアルな投稿に至るまで、従業員が社内に向けての発信が活発化し、従業員エンゲージメントを高める一助となります。お互い『いいね!』を送り合いましょう!

Link with in-house SNS

Thanks Connect is a communication visualization tool that uses the Microsoft API. Easy to deploy, just work with your Microsoft account! In addition, communication will be smoother by expanding the functions.

Analyze communication

毎週のレポート配信とWEBサイトから個人間や1対多数のコミュニケーションも可視化できます。やり取りは履歴に残り、いいねの割合や数値の変化をグラフ化。コミュニケーションが不足、円滑にいっていない従業員へのフォローにも役立てます。

Recommended for such companies!
社内コミュニケーションをより活発にしたい、そんな企業様は必見!
従業員の属性情報や勤怠、評価だけでなく、近年ではコミュニケーションデータの有用性が注目されています。サンクスコネクトは従業員間のコミュニケーションを分析することで離職の兆候を発見したり、ハイパフォーマーや起点となる人材を発見することにもつながります。

さらに知りたい方は以下のリンクを参照!
- ありがとうの見える化 「サンクスコネクト」を大紹介!【BLOG記事に移動】
- ウェルビーイングな3日間◎ブロックチェーンEXPO【秋】2021 に出展しました!!【BLOG記事に移動】

User's voice

You can now see what your subordinates are doing! 40s / manager

I was relieved to be able to see if there were any subordinates who had little reaction or interaction with my call.

I became aware of gratitude in my work! 30s / project member

By seeing gratitude within the team, I realized that I was working as a team.

It became an opportunity for communication! 20s / engineer

It's easy, so it's good for people who don't get involved too much! It has become easier to send and consult with people in the company.

Please feel free to contact us.

Inquiry